سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل پریشان

آقای خاتمی به کجا چنین شتابان جناب دکتر قلابی

    نظر

وقتی شنیدم آقای خاتمی اعلام کرده که باید برای ریاست جمهوری دهم برای مقبولیت رئیس جمهور باید همه پرسی شود مغزم سوت کشید مگر آقای خاتمی سابق بر این رئیس جمهور نبوده ؟ مگر هر فرد عادی می تواند فرمان همه پرسی بدهد ؟

آقای خاتمی وقتی تونی بلر رئیس حزب کارگر بود و مقبولیتش به حداقل ممکن رسید (12درصد) استعفا کرد حالا جانشینش هم  با سرنوشت اسلافش مشترک است شما که از شعار های غربی ابایی ندارید اول بگید چرا در انگلستان همه پرسی نمی شود ؟

در ثانی بهتر است  به انتخاب مردم توهین نکنید من نگران آنم که باد همه پرسی اول  شما را ببرد و چهره شما را بیش ازین برای مردم رنجکشیده و شهید داده روشن کند حالا که مردم به دارودسته شما پشت کردند حتما فکر می کنید تقلب شده ؟ بله تقلب شده اما مردم تقلب کردند که به الیگارشی و سرمایه سالاری رای ندادند

مردم چهره کریه اشخاص را از پشت پوزخند هایشان بهتر می شناسند شما که بلدید نظر سازی کنید شما برای مقبولیت خودتان همه پرسی کنید  یک سری به استانها بزنید این دفعه واقعا نظر سازی کنید ببینید آیا جایگاه عوام فریبانی مثل شما به  10درصد  می رسد  بعد به انتخاب  مردم بیاندیشید

سید محمد خاتمی...! 

حال به شما توصیه می کنم که نگران نباشی مردم ایران بزرگوارند و بخشنده  حتی می توانند این خطای شما را هم ببخشند به شرطی که ملکه انگلیس یک بار دیگر کار دست ات ندهد !